onsdag 12 november 2008

Quantum of Solace!


Tjabbare Tjenare alla där ute som kanske läser min blogg (om det är någon som gör det?)!!


Jaha, nu sitter jag här vid datan och pluggar till engelska-provet imon ... Har prov på en masssssssa verb!! Hoppas det går bra! :)


Idag har jag varit hos tandläkaren och plastat några tänder ;o har fortfarande den där flår smaken i munnen elr vad det heter ... Gick i skolan till tölv (12) idag, GÖTT! Så jag har städat o pluggat o bara tagit det lugnt :D


Senare ikväll ska jag o Lisa gå på den nya James Bond (007) filmen, Quantum of Solace! Det ska bli kul :) Hoppas den är bra! Någon som har sett den???

Det är den sista föreställningen här nu så det kommer säkert mycket fölk!?


Men ha're gött!!


Pusspuss på er <3


Förresten, om det är någon som läser min blogg, skulle det vara bra om ni kunde kommentera här nedanför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar