tisdag 23 mars 2010

Premiär!

Oj! Såg att min förra inlägg var mitt 700:e! :o Haha, mycket för att vara mig!

Idag blev det en liten premiär på gymmet efter min hemska förkylning. Är inte riktigt frisk än, men jag kände att jag verkligen var tvungen att börja röra på mig igen! Kroppen mår inte bra av att inte röra på sig på så länge! Skönt, men jag hann inte göra så mycket innan kroppen sa ifrån. Så det blev bara en liten stund på gymmet. Om jag mår bättre imon och om vädret tillåter det, så ska jag ge mig ut på en liten joggingtur! (y)

Nu blir det duschen och mat och ikväll ska jag ner och titta på när laget spelar handbollsmatch mot Nässjö! Döda tjejer!!! Haha!

Förresten, skrev jag att mitt brors lag vann sin match i söndags?? Om jag inte gjorde det, så fick ni ju veta det nu iaf ;)

Fortfarande förkylda pussar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar