tisdag 4 maj 2010

Härliga tisdag...

Blev inte mycket till uppdatering igår, för jag hade inte
på min dator på hela dagen!! Det är nog rekord, när
det är vanlig skoldag och massa plugg. Undrar hur
många gånger det har hänt innan??

Iaf, idag är det tisdag och det stavas långtråkigt!
Hände inte alls mycket i skolan. Gick på en teater och
den var väldigt konstig och långtråkig. Men den hade
vissa sköna stunder, haha! Jag har varit så otroligt
trött idag med, så jag höll på att somna under vissa
lektioner. Förutom en tråkig skoldag var jag hos
tandläkaren också, jippi... Som tur var, var det bara
en kontroll!

Nu måste jag plugga lite, har bara suttit vid TV:n
hela eftermiddagen och slappat och sedan måste jag
planera lite med min kära Mutti! (asså mamma) < 3

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar