söndag 19 september 2010

My Saturday

Igår eftermiddag cyklade jag och min bror ner på stan och åt middag. Vi åt på Keskins och de gör typ världens godaste stenugnsbakade pizzor! Mådde nästa illa efter för jag var så mätt och man vill ju äta så mycket som möjligt när det är så gott, haha! ;)
Cyklade iaf ner till p-hallen efter, där är det junior SM i handboll, för jag och Conne skulle stå i kiosken. Det var helt okej.. Tur att jag hade Conne där så man kunde prata med någon och så såg vi ju lite på matcherna som spelades med! :)
Cyklade hem sen och där var det fullt ös. Mamma och pappa med typ halva vår släkt på pappas sida var här. De firade nämligen pappas kusin med fru, som båda har fyllt/ska fylla 50 år! Jättetrevligt att träffa alla igen! Vid nio åkte alla vidare (inklusive mamma och pappa) så då kom min kusin Thess ner och vi tittade på film och lite! Mys! :)


Jag igår! Mina nya tights! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar