fredag 29 oktober 2010

"Städ-fredag"

Fick ett ryck innan och började rensa och sortera på mitt rum. Känns som det inte var så längesen jag fick det, men nu känns det riktigt bra att det är klart!! Jag och familjen ska strax gå upp till mina kusiner med familj en stund. Trevligt!



Måste bara säga att jag är både glad och ledsen för att det är lov. Glad för det kommer hända en massa roliga saker och det ska bli skönt med ledighet! Tråkigt för jag kommer sakna min klass, känns lite konstigt att säga så, men det är så jag känner! Vi har fått jättebra sammanhållning eller vad man ska säga ♥ Måste kanske plugga lite med, för vi har prov när vi kommer tillbaka efter lovet..



Tog bilden från Sofia (http://sofiaragnarsson.blogg.se), hoppas det inte gör något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar