måndag 1 november 2010

En dag med shopping!

Nu är jag och Jennifer precis hemkomna från en heldag på stan. Jag är helt slut i benen efter allt gående fram och tillbaka. Vi åkte hemifrån strax efter åtta, för Jennifer skulle vara hos tandläkaren strax efter nio, så det blev en tidig morgon. Vi började i Skärholmen, sedan mötte vi upp min morbrors kompisar (som var här igår) på Stureplan (ohhhh!) - en familj som bestod av en mamma, pappa och två söner ;) - och så gick vi och fikade. Trevligt, eller vad säger du Jennifer?? ;) Sedan fortsatte hela dagen med shopping, men jag hittade nästan ingenting!! Jag som hade sparat en massa pengar och allt och så fanns det typ inget... Ska ta kort på det lilla jag köpte och lägga ut det sen! :)
Jennifer på Donken - som man säger i Stockholm (och många börjar även säga det hemma..)

Väntar på tunnelbanan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar