söndag 5 december 2010

Uppdatering

Tog ett litet uppehåll från bloggandet i ett par dagar, men nu ska jag sätta fart på det igen! Så här kommer en liten snabb uppdatering:
Torsdag: Handboll som vanligt efter skolan och efter det mys framför tv:n.
Fredag: Julshopping med min kusin Thess direkt efter skolan. Åkte till grannstaden för att köpa julklappar. Hittade en del, men måste leta mycket mer! Hittade även lite andra saker, visar det i ett senare inlägg!
Lördag: På eftermiddagen hade vi match mot Hylte och vann med 40-8! Ingen jättebra match, men det blev en vinst iaf ;) Senare åkte jag till vår andra grannstad för att kolla på bandy, väldigt kallt.. Men det var roligt!

Nu ska jag strax sätta mig med näsan i fysikböckerna för vi har prov imon och det känns inte alls bra..
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar