tisdag 22 november 2011

LITE INFORMATION FÖR FRAMTIDEN

Jaha hörni. Nu är det såhär att jag tyvärr kommer ha väldigt svårt för att blogga de kommande veckorna, inte för jag har varit särskilt aktiv på senare tid... Fick nämligen reda på igår att jag ska operera min axel imorgon!! De hade tydligen fått återbud eller något, så då får jag göra det ist! Hur härligt är inte det!? Inte själva operationen, utan att jag slipper vänta till januari/februari! (y) Tror jag få gå med axellås eller nått liknande i tre veckor så kommer vara lite handikappad.. Kommer inte kunna plugga till mina prov och inlämningar på datorn, kommer inte kunna klä på mig själv, äta riktigt själv m.m. m.m. Tur att man har snälla klasskompisar som har sagt att de ska ställa upp och hjälpa mig! ♥ Men ska försöka blogga lite iaf, så ni har någon "intressant läsning" under de kommande veckorna! ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar