lördag 5 september 2009

Morotskaka! (a)

Kan knappt hålla ögonen öppna, så skriver lite snabbt nu bara.
Dagen började med att jag var tvungen att dela ut en massa reklamblad för handbollslaget, lagom kul ju! Men som tur var hjälpte mamma mig! Tack! Sen var jag tvungen att städa med, för jag har inte hunnit det i veckan och så skulle vi ha gäster på kvällen. Mormor och morfar kom någon gång mitt på dagen och jag hade bestämt mig för att baka en morotskaka tills senare, så morfar följde med mig ner på stan för att handla ingredienser. Tack morfar! (: Anna och Morgan kom lite senare. Det var jättetrevligt! Sen så pratade jag lite med Sofia och Malin i telefon idag med! De är uppe i Malins stuga tillsammans med hennes familj, och de har haft jättefint väder idag. Fuskigt! Saknar dem! <3

Men nu så somnar jag alldeles strax! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar