fredag 4 september 2009

Roliga dagar!

Jag har inte hunnit att vara inne så mycket på datorn de sista dagarna, för jag har bl.a haft väldigt mycket i skolan men plugg och så... Här kommer en liten kort sammanfattning av de sista dagarna, som har varit väldigt kul: Orkar inte skriva något om skolan..
Onsdag: Pappa, mamma och Erik åkte till Jönköping, på eftermiddagen. Jag fick klara mig själv hemma, i och med att jag hade en massa plugg.. lagom kul! Men på kvällen gick jag ut och gick en sväng med Sandgren, riktigt trevligt!
Pappa hade köpt en jättefin "herr-klocka" till mig i Jönköping, tusen gånger tack! :)
Torsdag: Väldigt stressigt efter skolan! Har ca. 45 minuter på mig hemma att äta, byta om, packa m.m innan träningen! Gick väldigt bra när jag väl var där faktiskt!
Efter så var jag tvungen att plugga lite och senare spelade Eksjö/Sävsjö U-lag match mot Jönköping, så pappa och jag var nere och tittade på det! Träffade Jossan där nere, riktigt kul att träffa henne igen! (: <3
Fredag/Dagen: Var nere lite på stan efter skolan, medans jag väntade på att mamma skulle sluta jobba, så jag kunde få skjuts hem :p Gick på Vila bl.a och hittade ett par skitsnygga slitna jeans, som jag sedan köpte! Tack Mamma!
Hemma var jag tvungen att städa. Kul...not! Och sen så var det dags för handboll igen!
Jag hade bestämt med Lisa att vi skulle se på "Män som Hatar Kvinnor" på kvällen, så det gjorde vi! Den var riktigt bra, men otäck! Ska försöka få in ett inlägg om den någon dag framöver! Väldigt trevlig kväll asså (:

Nu ska jag läsa lite och sen så blir det till att sova!
Bilder kommer på klockan och jeansen sen!

Puss och godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar