söndag 4 oktober 2009

Hemma..


Nu är jag hemma igen. Åkte först tvärbanan och sen tunnelbanan för att komma till central-stationen. Helgen var bäst, så tack alla! <3
Tåget gick vid 12.21 och tåget var i tid, hela vägen till Nässjö. Fantastiskt! Haha!
Sedan tog mamma och jag bussen hem.. Känns lite tomt att vara hemma nu, ville ju vara mer i storstaden! Längtar redan dit igen!!
Tittade lite på Sävsjö/Eksjös u-damer idag. De spelade mot Nässjö och utklassade dem stort! Där träffade jag Josefin och många från laget, trevligt! Sedan har jag gjort läxor och nu ska jag hoppa in i duschen. Blir nog en tidig kväll ikväll, är jättetrött! ..
Puss och sov gott sen :*
(Bilden är på mig och Jennifer innan vi skulle ut i lördagskväll. Lite suddig, men men .. Jag fick till rätt så bra lockar med min nya "icurl" eller vad tycker ni? :p )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar