torsdag 1 oktober 2009

Stockholm imorgon ☺

Imon så åker jag mamma och mormor till Stockholm med tåget vid 12.08. Så jag är ledig hela dagen, det gör egentligen inget för det var "bara" en temadag, kan man säga. Det riktiga namnet på dagen är likabehandlingsplansdag, jag vet redan vad det innebär, iom att jag är kamratstödjare.
Jag längtar så mycket tills imon asså! Mamma och jag tar bussen till tåget vid 11.13 tror jag att det gick. Och så kommer vi fram till Stockholm vid strax innan tre. Hoppas att vi kan hitta ett HM och lite så jag hinner shoppa en stund, för jag vet inte om vi hinner på lördag-förmiddag .. Men man kan ju alltid hoppas! (:
Nu ska jag sitta lite inne på Internet och sedan så blir det att titta på idol och kanske heroes.

Pussss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar