onsdag 18 november 2009

Andra och tredje praodagen!

Jag hann tyvärr inte skriva nått om min praodag igår så det kommer nu tillsammans med denna dagen. Igår hände inte särskilt mycket, kom lite patienter och så.. Gick lite tidigare för att jag skulle ner till skolan för att prata med mamma och SYV. En sak jag inte förstår med gymnasiet; om jag vill gå natur på gymnasiet måste jag välja de tre valbara kurserna som finns till den inriktningen, jag kan inte välja någon av dem eller några helt andra.. Då kan de väl inte kalla dem valbara kurser och de är obligatoriska??! Konstigt tycker jag ..

Men nu till dagens prao!
Idag var det mer intressant, jag fick vara med och titta på två akupunkturer (stavning?). Fick till och med hjälpa till lite (: Sen så var det vattengympa jag fick vara med på idag med. Det är jätteskönt för vattnet är mycket varmare än i en vanlig bassäng!

Tyvärr kan jag inte lägga ut några bilder, i och med att jag inte får ta några från min praoplats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar