torsdag 5 november 2009

Jag börjar tröttna..

.. lite på handbollen faktiskt. Det är nog för att jag inte får spela så mycket på min position. Jag brukar ju spela vänster 9. Innan vi gick samman med f-93 spelade jag mitt 9, men iom att både Tove och Linnea gjorde det fick jag spela v9 ist. Kändes lite surt i början asså, men sedan blev det riktigt bra! (: Men nu är det så att jag har fått spela lite på linjen också iom att både Josse och Cissi är skadade, har väl varit både bra och sådär till och från, men jag vill ändå spela v9! Sedan kanske jag kommer få spela lite mitt 9 igen, när Tove är skadad, men en sak undrar jag. När Tove kommer tillbaka, kommer jag få spela linje igen då? Och när Josse och Cissi kommer tillbaka då, var ska jag då spela? Jag har ju inte utvecklats så mycket på "min" position då .. Känns inte så värst bra, om jag ska vara ärlig... Jag hoppas verkligen att det löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar