lördag 24 mars 2012

DU BORDE VETA BÄTTRE

Dagen har varit lång idag. Gick upp hyfsat tidigt för att göra mig i ordning och packa det sista för ett drygt dygn i vår underbara huvudstad! Stannade i Norrköping på vägen upp i ett par timmar och för första gången i mitt liv typ (!) så shoppade jag inget när vi var inne på köpcentret där. Jag vet att ni är lika förvånade som mig.
Ikväll har jag och Jennifer varit ute på äventyr. Vi trodde att vi skulle iväg och titta på Danny som skulle uppträda, men vi hamnade på en gudstjänst ist där det var någon slags techno-mässa.. Satt där i en timme och sedan ytterligare en timmes gudstjänst innan (äntligen) Danny fick sjunga fyra låtar. Rätt segt men rätt kul ändå :) Efteråt satte vi oss på en restaurang och åt & drack gott!

När jag kommer hem ska jag berätta mer om den galna kvällen igår!! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar