söndag 18 mars 2012

NU KÖR VI!

Har inte mått så bra i helgen, vilket suger så därför har det inte blivit någon bloggning.. Men jag har varit med om massa roliga saker och har hur mycket bilder som helst att visa er, så NU KÖR VI!!
Kan ju börja med att berätta lite vad som hänt sedan jag fick mitt körkort; I onsdags var jag och kollade på när a-damerna spelade match mot serieledarna, tyvärr förlorade de men de spelade sjukt bra!! Efter matchen gick jag och Julia E ut och tog en cider för att fira att även hon blivit 18 år! GRATTIS I EFTERSKOTT SNYGGING! ♥ Sedan hade henne kille lagat jättegod middag, så satt där halva natten och hade det jättetrevligt :) Var även en sväng i Vetlanda med min kusin och shoppade i onsdags, så har lite bilder därifrån!
I torsdags fotade jag och Lagge till vår svenskaredovisning vi ska ha i skolan, men lägger inte upp några bilder för klassen ska bli de sista som får se dom, haha! Körde även en sväng med Lagge och Elina i bilen, najs! I fredags var jag sjuk, så inte så mycket att säga om det. Igår trodde jag att jag mådde bättre, men efter att ha varit och kollat på handbollsmatch och ätit med Lagge och Elina var det bara att strunta i den inplanerade festen och hem och lägga sig.. Kan inte beskriva hur ledsen jag var..!

Jag i onsdags innan allt roligt på kvällen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar