torsdag 10 december 2009

EN dag kvar!!

Imorgon är det Lucia!! Vi ska gå luciatåg för skolan vid strax efter åtta, så ska vara i skolan redan innan sju. Så det blir väl till att gå upp vid fem eller nått! :o En dag går väl, hihi!
Jag har verkligen sett fram emot det här (även att vi inte är så bra då..) och till innebandycupen Luciacup som är på kvällen, men nu är det så att jag har dragit på mig en dunderförkylning, så vi får väl se hur det blir imon...

Idag har jag även tränat handboll. Det var väldigt kul, för klubben hade köpt en "hastighets-mätare", så man vet hur hårt man skjuter.
Senare var jag och tittade på min bror när han gick lucia med sin klass (och parallellklassen). de var jätteduktiga!

Nej, i och med att jag ska upp så tidigt imorgon måste jag gå och lägga mig väldigt tidigt, så ska väl börja göra mig i ordning nu då..

Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar