tisdag 30 mars 2010

Handboll!

Idag var det min första handbollsträning efter uppehållet. Det var roligt och gick väl bra. :) Kändes riktigt bra att vara tillbaka faktiskt. Laget har börjat planera inför Åhus beachhandbollscup i sommar. Det ska bli skitkul!! Längtar! Jag kom precis hem, därför har jag inte hunnit blogga innan.

Nu är det äntligen bestämt. Jag ska pierca naveln nästa vecka på torsdagen!!! :)) Jag fick med mamma till sist! Efter några års väntan, haha!

Mormor och morfar kom förbi en sväng innan jag skulle ner på träningen och de hade med sig en present till mig. Jag fick ett "påsk-kuvert" med pengar i! :) Tack så jättemycket mormor och morfar!! ♥

Nu ska jag lägga mig och läsa en tidning lite. Puss!

Bara 2 dagar kvar till påsklovet och 73 dagar kvar till sommarlovet, tihi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar