lördag 20 augusti 2011

I'M A MASTER OF THIS GAME

Tjena, hemma i min lilla stad igen! Var ute och gick en liten promenad med mamma nyss, skönt att prata av sig lite! :) Ska hoppa in i duschen snart och sen ska vi grilla, mums! Ska bara vara hemma ikväll och ta det lugnt, vila behöver jag!!

Jag har skrivit det, med jag skulle kunna säga det så många gånger till!! Jag vill så himla gärna åka på språkresa!! Det blev inte heller bättre av att jag fick hem en till katalog från EF idag med språkresor för de som är lite äldre och resor med längre kurser och så... Fatta vad kul det skulle vara!?!?
Men det kommer nog aldrig bli någon sådan resa för mig, kostar sjukt mycket pengar! Men man kan ju alltid drömma, eller hur?


Bild från förra helgen (tror jag iaf).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar