fredag 7 oktober 2011

RÄTT ELLER FEL, Å VEM BESTÄMMER?

Blir lite sen uppdatering på fredag och det kommer det förmodligen bli framöver med. För har träning ca. en timme efter jag slutar skolan så hinner inte hem imellan.
Det känns som att denna vecka har gått sjukt fort, även att den har varit lite seg emellanåt! Men nu är äntligen helgen här igen! Har inte speciellt mycket som kommer, utan får se vad som händer! Skulle egentligen ha träffat Linnea och några andra idag, men var tvungen att plugga körkortsteori. Kan säga att det var första gången jag har pluggat på en fredag!! Har alltid haft fredagar som min speciella dag då jag inte tillåter nått plugg eller vad man ska säga, men nöden hade ingen lag idag! Tråkigt att behöva ställa in planer med kompisar för plugget..
Men passade faktiskt på att titta på Idol samtidigt som jag pluggade. Har inte sett mycket av de senaste avsnitten, men fredagsfinalerna känns nästan som ett måste, så därför satt jag bänkad framför tv:n ;)

Annars så hade vi värsta "julklappsutdelningen" på träningen idag, som jag kallade det. Vi fick nämligen våra nya träningsoveraller och träningsställ, ganska najs måste jag ju säga! :)
Nehe ni, nu måste jag kolla på vem som åker ur Idol! :o
Puss


Pga bildbrist från senaste tiden får ni en några veckor gammal bild på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar