lördag 28 juli 2012

THE WORLD IS QUIET

I och med att jag hade det lite tajt med tid igår, så blev det inget bloggande.. Därför passar jag på att skriva/berätta lite nu ist :) Kom hem från jobbet vid fyra ungefär och då hoppade jag direkt in i duschen, för jag skulle till Linnea på kvällen och fira henne eftersom hon fyllde 18 år!! Det var jag och ett par andra fina tjejer (och killar) som skulle dit och fira henne tillsammans med hela hennes släkt! Det var jättetrevligt och vi fick massor av god mat och dricka!
När jag skulle hem sen sent på kvällen messade Lollo och ville att vi skulle träffas så det blev en liten sväng ner till henne för att titta en stund på OS-invigningen! Trevligt det också! :)
Så efter en fullspäckad gårdagskväll tog jag en ordentlig sovmorgon som var välbehövligt idag!



En blandad kompott av bilder från gårdagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar