onsdag 10 oktober 2012

LET MY PERFUME SOAK INTO YOUR SWEATER

Sorry för den dåliga uppdateringen under dagen, men så här har min dag sett ut i stora drag: sjukhus-skola-städ på mammas jobb-jobb på Konsum-cykla i förrådet. Och nu sitter jag här. Ska hoppa in i duschen och sedan blir det sängen. Min mysiga, älskade, varma säng med den nya underbara filten, haha! Har sett fram emot det hela dagen ;)
Aja, de senaste dagarna har inte varit några bra för mig. Riktiga otursdagar.. Igår när jag och Lagge gick till skolan bestämde sig mina Dr. Martens sig för att jävlas med mig. Har nu världens skoskav på ena hälen, vilket har resulterat i två dagar med tofflor i skolan.. Får se om det blir en tredje imon :s Sen så höll jag på att dra fingret ur led, men det gick bra, så orkar inte skriva mer om det och till sist så klämde jag mitt pekfinger i dörren i skolan idag. Vilket gav mig denna gigantiska blodblåsa.. Tur att man är högerhänt, annars hade jag inte kunnat skriva på ett par dagar. Så man får väl kalla det för tur i oturen ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar