onsdag 3 december 2008


Hejj!


Jaa, idag hade vi konseren för småbarnen ... gick väl sådär :p det var inte alls många som sjöng. heh. Och jag kan ju inte ta i mer än vad jag gjorde då hade det låtit HEMSKT! hahaha^^ Sen hade vi SO o då samlades vi i mitt parti (som jag är gruppledare för) Moderaterna och bestämde lite saker, det är HEMLIGT så ni får inget veta! Vi ska ha ett eget kommunfullmäktigemöte så det är därför :) sist idag hade biologi med Daniel .. det var väl sådär ... Allt kan ju inte va kul!


Igår var jag o Sophia o tränade (på gym) hehe, de va kuuuul :) Va där i nästan en o en halv timme ;o


Någon som har sett julkalendern än? Jag har sett alla avsnitten xD hahaha ^^ den verkar lite små töntig ;s men den är väl för barnen egentligen :p


yes, se you later! ciaooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar