torsdag 25 december 2008

GOD JUL!

Nu va det längesen jag skrev så nu kommer en liten sammanfattning!
I lördags så va jag med familjen i vetlanda o jul-handlade lite :p hittade julklapp till Erik m.m. sen på kvällen va jag med Thess :) vi skulle egentligen till vetlanda på kvällen igen för att se Robin Eriksson från Idol spela, men vi orkade inte ;s hehe...
På söndagen skulle hela släkten till Anneberg för att fira Jessica som har fyllt 20 år :) GRATTIS!! Var inte där så jättelänge...På kvällen klädde vi granen, det var jättemysigt! <3>
I måndags va det dags för tomtecupen igen , inte det roligaste jag vet men ändåå.. Spelade mot p-96 o f-96 två gånger. Spelade lika mot båda lagen en gång o vann de andra två matcherna mot dem. De hade ju handikapp (eller vad det heter) från början så det var ju lite lättare o så va ju matcherna bara 1x12 minuter. Vi kom till final o fick spela mot p-94...då förlorade vi med 8-6 tror jag o vi fick leda med 3 mål från början ...
Tisdags...hmm..kommer inte ihåg riktigt men på kvällen cyklade vi till Kaffekullen o träffade sysslingarna från Uddevalla o Strängnäs. Det var ju trevligt :)
o så va det ju julafton igår :D Yey!! Mormor, morfar, farmor, anders, rebecca, thess, lena o peter kom till oss för att fira :D På morgonen fick jag ett par strumpor , heh. Vi kollade på kalle anka o hans vänner, spelade sims, pratade o ÅT! hehe^^ När det var dags att dela ut julklapparna hittade jag bl.a. en pyjamas, naomi campbells parfym, pengar, ett wii fitness, en väska, en FRIDA-prenumeration o lite andra små saker... Tack allesammans för en trevlig julafton! <3
o nu är det juldagen o jag sitter här i anneberg o skriver. Vi har ätit en god kättgryta med potatis till. :)

Skriver mer någon annan dag! PUSSPUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar