onsdag 4 februari 2009

Bon Jovi! :*

Ojojoj! Nu var det VERKLIGEN länge sen sist! Över en månad ju ... sry!
Mhm, idag har det inte hänt så mycket, är hemma från skolan för att jag är förkyld o ont i halsen o har haft feber med innan ;s kul! elr inte ... Har bara pluggat typ för har inget annat o göra .

Annars har det inte hänt mycket senaste MÅNADEN !! Skola, handboll, läxor skola, skola o ännu mer skola .. Jag har fått min film nu (: Systrar i Jeans andra sommaren :)

I helgen har jag jag varit med Sofia! <3 Jättetrevligt (: Vi va först i Valbacken i lördags sen åkte vi hem till henne. Sovde över där , trevlans ;) Sen i söndags hade vi DM-match mot Sävsjö .. gick ju inte bra precis ;s

Förra helgen (eller om de var förrförra) så va vi med konfermationen på Gransnäs :) SKITKUL rent ut sagt! Snacka om att ni missade något! hehe ^^

Idag har jag fått tag på en del "nya" låtar med BON JOVI! ÄLSK <3 hehe.

Aja, ska skriva oftare! PROMISE! (Hehe, undra hur det går...;s)

LOVE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar