torsdag 5 februari 2009

Snoow!!

Varför ska det snöa ännu mer!? Blir gaaalen! ;s

Äntligen! Är jag klar med min uppfinning. Jag o Tilda har kommit på en jättebra! Haha ..
Vi ska skicka in den till finn upp idag men tror inte att vi kommer vinna :b
Nu har vi teknik o jag blev klar jättetidigt så nu har jag inget och göra.
Idag skulle jag ha tränat handboll men i och med att jag är förkyld (*suck*) så kan jag inte vara med ... sen har vi ju match på söndag med, mot Växjö. Vet inte om jag kommer kunna vara med ;s hoppas det!! o nu sitter Sophia o tjatar om att jag ska massera hennes nacke :b , haha, men det hinner jag ju inte nu för jag skriver ju till er (: hehe .. o Tilda sitter o sjunger. Idag har det faktiskt varit en ganska rolig teknik-lektion ! ;o

Efter denna lektionen har vi matte-prov! AHH! ;o men det känns rätt så bra iaf , hehe :) Algebra och ekvationer. Kul va!? Sen ska vi börja med bråk och procent, ännu roligare ju! Elr inte ...

Men önska mig lycka till inför provet! :)
Ha det bra så hörs vi snart (:

Ciaaaooo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar