lördag 21 februari 2009

Kettilsås!

Igår fick jag en överraskning lite senare på kvällen. När jag öppnade dörren till mitt rum stod Anders, Jennifer, Amanda och hennes kompis Linn där. Jag blev jätteglad! Jag fick en sked i present av dem :b
Idag hade jag en låång sovmorgon för att vara mig, till tio. Det var så sköönt! Jag gjorde mig i ordning sen så åkte jag och Erlandssons + Linn till Kettilsås i Vetlanda. Vi hade jättekul! Jag och Jennifer körde karusellen i backen och Anders filmade oss. Ni kan gå in på hans blogg så får ni se hur det gick. Han är en av de som följer min blogg så kolla till höger här -->
Nu har jag ätit middag med mamma, pappa och Erik. Ikväll ska vi ha en hemmakväll med familjen. Skönt att inte göra något särskilt!

PUSSAR! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar