måndag 16 februari 2009

Sportlovet är över! ;s

Nu känns det som en evighets sen sen jag bloggade. Alla hjärtans dag blev jättebra! Lollo, jag och Lisa hade det roligare än vad ni hade! Hehe. Söndagen var vi i Karlskrona och spelade två matcher. Den första emot Flottan och det gick faktiskt bra. Inte jättebra men bra. Vi förlorade bara med 19-11. Bra tjejer! Andra matchen var mot seriens bästa lag, Hästö. De spelar verkligen skitbra handboll! Så jag säger inte vad resultatet blev, men det blev en stor målskillnad iaf... Vi slängde bort hur mycket bollar om helst och vände inte på våra huvuden när vi sprang hem så de gjorde en massa kontringsmål på oss ;s men stundtals spelade vi riktigt bra! Det sista var Stefans kommentar :b Dagen har varit sådär... skolan var inte så kul o ja, nu sitter jag här o pluggar en massa religion (Islam), tyska och biologi ... Pffuut ;s Senare är det iaf 90210 o de räddar min dag!! (: Haha! Var ju på gitarr-lektion idag med (: Kul, men det var en svår låt!
Kommer nog inte hinna blogga lika mycket nu som under lovet men ska göra mitt bästa och blogga minst en gång per dag! C yaa all!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar