tisdag 10 februari 2009

The perfect bag!

Nu är jag mätt och glad, som man brukar säga haha. Erik och jag lagade mat nyss. Det blev inget avancerat, bara makaroner och falukorv (; Det blev väl gott. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske läsa lite och ta det lugnt.
Efter att jag städat på mammas jobb innan, gick jag in på väskshoppen. Där inne hittade jag en jättesnygg (!) väska. Den ver helt prefekt! Varken för stor eller för liten. Den var svart så den var neutral och inte så jättelångt axelband. Och det bästa är att det är 70% rabatt på den!! Jag tänkte köpa den men då sa mamma att jag skulle lägga undan den så kunde jag ju önska mig den i födelsedagspresent (: Så kommer få den nu då (: Jag är så glaaaaaaaad!

Jag bloggar lite senare sen! Nu ska jag fixa lite med photoshop (:
Kisses :*

And I just want you to know, I found a reason for me. I found a reason to be who I used to be, and that reason is you! :*

1 kommentar: