onsdag 25 februari 2009

Ny mp3!

Jaha, provet idag gick väl sådärr .. G-delen gick bra men diskussions-delen gick desto sämre. Visste inte vad jag skulle skriva ;s fick typ skrivkramp eller vad det heter! ;o Dagen blev i alla fall räddad av en rolig teater efter so:n som några gymnasieelever från tranås gjorde på östanå idag. Den handlade om kärlek på en massa olika sätt. Jag tycker den var bra!
Igår var ju pappa och Erik på hockey match, HV vs Brynäs och så vann HV med 3-1 :D KUL! När de kom hem sen vid strax efter tio så hade pappa köpt en walkman-mp3spelare. Eller jag ska ju betala honom men ändå (; Riktigt bra ljud i den asså! Jag har just laddad in en massa bra låtar som jag kan ha när jag är ute och springer för det är lite klumpigt att ha med sig mobiltelefonen, eller vad tycker ni!?

Strax ska jag börja städa mitt rum och sedan kanske träna lite på Wii! Får inte glömma att fixa skridskor till fredag heller! Det kommer jag säkert att göra! ;s

Later! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar