fredag 6 februari 2009

Ny blogg!

Ni har kanske sett att jag har gjort om min blogg, rättare sagt har jag fixat en helt ny i och med att den andra inte fungerade riktigt. Jag kommer att fortsätta skriva om saker som jag har skrivit om innan, och jag hoppas att ni ska gilla den här bloggen!
Snart är det dags för utröstningen av let's dance och jag har bara en sak att säga; HEJA MORGAN! Har ni lagt märke till hur bra han är egentligen!? Även att han inte är jättesmal så kan han verkligen röra på sig och dansa. Jag tycker att han är helt fantastisk!! Han ska vinna hela alltet!! Eller vad man säger ;b
Nu sitter jag, pappa, mamma, Erik och farmor o spelar Chicago och Erik vann det första spelet med mååånga poäng över mig! ;o haha, jag har inte varit så inne i spelet , haha, för jag fixade med bloggen.
Imorgon ska jag baka för Goggo, Jullan (pappas kompisar) och deras dotter Tyra hit :) Hon är huuur söt som helst verkligen!
Ingen match som jag sa innan på söndag i och med att alla (eller nästan alla i alla fall) är sjuka. Jag ska inte klandra dem, jag är ju sjuk också ... ;s

Men vi hörs imorgon!
Time for bed...soon!

God natt och sov så gott! och glöm inte att rösta på Morgan de sista minutrarna (stavning!) nu då!

Puss! :*

1 kommentar:

  1. Hej Sofia - vad trist att din gamla blog inte funkade som den skulle - hoppas den här funkar bättre för dig i alla fall!


    Nedräkningen till Sälen har definitivt börjat!



    Kramar från Morbror Anders

    SvaraRadera