lördag 28 februari 2009

Tack ni på intersport!

Vid halv tolv åkte pappa, jag och Erik ner på stan. Vi skulle till Intersport och titta på nya skor till mig. Efter en låång stund så bestämde vi att vi tog sånna skor jag hade innan, puma junior. De förra höll i ett halvår ungefär sen började mönstret på skorna att slitas bort och jag bara halkade runt! Får se hur länge de håller denna gången!
Sen skulle jag upp till mamma på hennes jobb och då så fikade vi lite där. Frallor, läsk och semla, hehe :b Det var mycket gott!
Hann gå in på Vila en stund och titta på de nys vårkläderna, hittade en tröja som jag vill ha! Men den var ganska dyr ;s Tog ut pengar och köpte godis ( ;o ) också..
Vet inte hur jag ska tillbraínga resten av dagen. Kanske kolla på Sex and the City the movie och ikväll kommer farmor! (:

C u later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar