torsdag 12 februari 2009

Ledig! ( :

Nu är jag tillbaka hos M&M igen (: Dagen började med att jag gick upp vid kvart över sex ;o och gjorde mig iordning och åt frukost och så. Vid tjugo i åtta gick jag till mammas jobb och städade där i fyra timmar. En fikapause imellan också (; Strax innan tolv åkte vi hit och åt lunch som mormor hade lagat. Och nu sitter jag här. Skulle egentligen åkt tillbaka till mammas jobb men jag orkar inte för jag har så ont i ryggen efter alla pärmar jag har burit. Men jag tjänade ihop lite pengar iaf (: Ikväll blir det handboll, det ska bli kul! Och imon bär det av till Vetlanda med morsan :b Ska bli så kul!!
Det var final av Top Model igår, som jag undrade över. McKey vann, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det .. Hon var ju inte tjejen som stack ut så mycket och jag tyckte inte hon var bäst av dem men ändå en värdig vinnare. Hon får alltid så bra närbilder för hon har ett så fantastiskt ansikte! Skulle nästan döda för ett sådant!
Nu ska mormor och Erik ner till Överskottsbolaget för vi åkte aldrig dit igår. Men jag orkar inte följa med, haha, lat är jag ;o Jag kommer nog spela mycket Taipei! Haha, det är typ en tradition att gör det här. Då är det dags att jag börjar då :b
Pussar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar