söndag 22 februari 2009

BABY GOODBY!

Handboll, handboll och ännu mera handboll <3 Det är vad min dag har bestått av (: Först så tränade vi i en och en halv timme och sedan skulle jag hjälpa till med målvaktsträning men jag fick inte göra så mycket ;s
Och vet ni, nu har jag fått Alcazars nya låt och Måns o Scotts av Jasmine! TACK JASMINE! :*
Så nu lyssnar jag på dem när jag pluggar, då går det mycket lättare (:
Men ni måste erkänna att EMD var bäst igår! Refrängen på deras låt var ju jättebra! <3
Jag hade faktiskt förväntat mig en höjdare från BWO men de kom med en ballad som var sådärr, inte jättebra precis. Jag förknippar BWO med en upptempolåt så jag blev väldigt besviken ... Molly Sandens låt var fin men jag tror inte att hon har någon större chans att vinna i Moskva.

Tror inte jag hinner skriva imorgon för vi har handbollsmatch í Vetlanda och sen blir det rätt så sent. Men jag bloggar på tisdag iaf (: Pusshej :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar