onsdag 11 februari 2009

Final av Top Model?

Jag är dödstrött nu!! Idag har jag bara slappat och då blir man ju ännu tröttare! Jag har läst, spelat kort, bloggat, tittat på film, läst och läst ännu mera. Vi har spelat kort i två omgångar. Första gången var mormor med men det gick inte speciellt bra för varken mig eller henne. Morfar vann kan jag ju lägga till med ett poäng över Erik. Andra gången var det bara jag morfar och Erik som spelade. Det gick lite bättre då i alla fall (: Fast morfar vann då med.. hmh.
Mormor har varit på något möte på eftermiddagen och hon kommer väl hem om en halvtimme skulle jag tro. Då ska vi äta hennes jättegoda mannagrynsgröt! (: Jippi! Haha. Många tycker ju att gröt är äckligt, jag fattar inte varför!? Jag gillar alla olika sorters gröt. Eller okej, jag har bara smakat tre olika sorter typ :d
Ikväll är ju Top Model med (: Men det är ju tre stycken kvar och förra året när det var det så var finalen i samma avsnitt typ, undra om det är så ikväll med? Därav rubriken på detta inlägg.
Om det är någon som läser min blogg någon gång skulle jag bli glad om ni ville kommentera det på något inlägg! (:
Får se om jag bloggar mera sen, förhoppningsvis gör jag det men jag vet ju aldrig om jag somnar framför tv-n eller nått sånt (;
Se you all later guys! Kissesssss! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar