tisdag 10 februari 2009

Jag hinner bara sitta framför datorn i en kvart till innan jag måste ner på stan ;s Usch! Undra hur många gånger jag kommer slå ihjäl mig på vägen ner dit? :b Det är verkligen ashalt ute nu ju! Och man ser inte isen heller för det ligger så mycket snö över ;o orkar inte mera snööö!! Fast vi ska upp till Sälen vecka 14 (!) och åka skidor (: Kommer bli kul men jag undrar om det kommer finnas någon snö kvar..?
Idag bli det att städa, laga mat, slappa och sedan träna handboll (: Hoppas det kommer många till träningen för det var längesen jag träffade alla!

Bloggar mera senare!
Puss :*

So what!? Yeah, right!?

1 kommentar:

  1. Sv: det är det jag inte vet.. Jag fick en inbjudan från en som redan hade spotify, för annars måste man betala en summa varje månad.. Så försök hitta någon som har spotify och be den skicka dig en inbjudan! :D

    SvaraRadera