fredag 6 februari 2009

Läckberg är bäst!


här är det, på söndag skulle vi egentligen haft match, men i och med att alla är sjuka (nästan alla iaf, om de inte är sjuka är de bortresta) så blir det ingen match! Skulle spelat mot Växjö! På träningen idag var det bara 6 stycken som tränade! och så satt jag, evelina o ellinor och tittade på. Fast jag ska ju inte klandra de andra när jag själv är sjuk! och halsen har bara blivit ännu värre! *suck!* Så då blev denna dagen förstörd och inte blev den bättre av att när jag skulle cykla hem från handbollsträningen, som jag tittade på, så kom det någon gubbe i bil o skvätte upp en massa smutsvatten på mig!! :@ I skolan var det inte heller mycket roligt, förutom att jag fick tillbaka min deckare jag har skrivit på svenskan :D En Novembermorgon heter den om det är någon som ville veta! och jag fick MVG- på den :D Trodde verkligen inte att jag skulle få så bra betyg! Så nu är jag jätteglad! (:

Jag håller på att läsa Camilla Läckbergs bok "Stenhuggaren". Låg nästan hela kvällen igår och bara läste och läste, så bra är den!! Sitter som fast i den och vill bara läsa ännu mer! Ni måste läsa den om ni inte har läst den! :)

Imorgon kommer Goggo, Jullan (pappas kompisar) o deras dotter Tyra till oss :D Hon är huur söt somhelst! Hoppas bara att alla vi i familjen är friska! ;s

Jopp, men snart kommer farmor och vi ska äta tacos, gott!! Så ska gå nu ...

Skriver kanske mera sen! (:


Keep smiling everybody!


Schaaoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar