torsdag 5 februari 2009

A very good day ... so faaar



Tjihoo gott folk !!





Ville bara säga att matteprovet gick bra! Känns så i alla fall :) Utan den sista uppiften .. den va verkligen skitsvår! Men Annelie (vår mattelärare) sa att jag fick rätt svar (YES!) men att hon inte förstod min uträkning .. hehe, inte så bra kanske. Men kan ju få ett poäng på den :) Kommer nog ta ett tag innan vi får tillbaka proven, men men ..





Jag ska försöka att skriva minst en gång per dag (som jag har sagt så många gånger innan) o hoppas att jag kommer att hålla det , iiiihhh! Blir nog svårt! Har inte så mycket tid ...

Bilden är från julaftons-morgon. Kavajen o kjolen är från Vila o t-shirten från H&M om någon ville veta (:





Keep have a nice day people! See yooouuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar