tisdag 24 februari 2009

Fettisdagen!

Äntligen kommer solen fram (: Så sköönt! Eller vad säger ni?
Idag är det ju fettisdagen också. Så jag var bara tvungen att köpa en semla så nu känner jag mig tjock ;o haha!
Dagen har väl varit okej ... började med bild idag och då skulle jag måla 3D bilder, gick inte särskilt bra! ;s Sen hade vi tyska och engelska, då hade vi ett nationellt prov innför 9:an ;o muntligt dessutom. Gick inte heller så bra :/ sen hade vi matte och vi fick gå på stan och leta efter prissänkta saker, slapp att räkna i alla fall (: och sen så slutade vi med matte.
Efter skolan så cyklade lisa och jag till stan, hon skulle lämna in ansökningar till sommarjobb och jag skulle kolla på väskshoppen lite o köpa en semla! Gottgott! (:
Men nu ska jag ner och äta för sen har jag träning. Hoppas det går bra med höften/benet idag!

Tomorrow guys :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar