lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Idag är det ju alla <3 dag och det kommer att bli hur kul som helst! Jag, Lollo och Lisa ska först äta på Keskins' vid halv fem sedan ska vi gå på den nya Wallander filmen ikväll vid sju :) Kommer bli så sjukt kul! :D Efter så ska vi hem till mig tror jag och hitta på nått roligt.
Just nu lyssnar jag på Bon Jovi men annars har jag inget och göra.. Thessan och hennes mamma och pappa var här och fikade för en liten stund sen. Jag åt semla, mums!! Hehe. Men ni kan ju ringa mig om ni har lust, för jag har trååååkigt!!
Jag vet inte om jag hinner blogga mera idag och imon ska vi spela handbollsmatchen i Karlskrona så hinner nog inte blogga då heller om jag inte hinner det tidigt på morgonen.. Men annars så hörs vi på måndag när skolan har börjat igen . ;o För nu är ju sportlovet egentligen slut ):
Men ha en härlig alla hjärtans dag hörni! Pussar och kramar :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar