söndag 8 februari 2009

Happy, but tired!

Nu ligger jag i sängen och skriver till er. Ska snart släcka, eller det kanske inte blir så snart för jag kommer läsa i den nya boken jaghar börjat i först; Olycksfågeln av Camilla Läckberg (såklart!) Har bara läst fyra sidor eller något sådant!
Jag var med Lisa till halv åtta innan (: och vi tittade på John Tucker must die medans hennes naglar skulle torka. Jag målade dem vinröda ;o Man tröttnar aldrig på den här filmen för den är så underbart bra!! Sen har vi haft världens diskussion om Takidas låt Handlake Village eller vad den heter, om hur texten gick. Det var roligt, haha.. Lisa, du vet att du är bäst!
Innan hon kom innan idag tittade jag i tv-tidningen och såg att Gossip Girl och One Tree Hill skulle börja idag. Fattar ni hur glad jag blev eller!? Så jag spelade in dem och lite senare såg mamma och jag på dem (: Men på Gossip Girl, kan Serena och Dan aldrig förstå att de är som gjorda för varandra!? De är ju hur söta som helst ihop och ja, de hör helt enkelt ihop! Och lilla Jenny Humphrey (stavas det så?), hon gör så otrooooooligt snygga klänningar! Jag vill ha!!!

Imorgon blir det en till rolig dag på 2009-es sportlov! Då ska jag träffa Sofia (: <3 Vi ska vara hemma hos mig och vi får se vad vi hittar på . Skriver mer om det imorgon!

Tack till alla er som har lämnat kommentarer här idag! Blev verkligen jätteglad (:

Men nu ska jag läsa lite så jag hör av mig imorgon bitti! Sov gott sötnosar!! Sweet Dreeeeams :*
Lisa i sitt nya nagellack! (:

1 kommentar:

  1. filmen är förjävla bra! :DDD
    haha mina naglar e sååååå snygga XD
    o ja, jag äger på texter :D AHHAHA
    puss <3 / liiiisa

    SvaraRadera