fredag 27 februari 2009

Som Bambi på hal is...

Vi hade jätteroligt när vi åkte skridskor idag! ( : Jag är ju ingen höjdare på att åka men man får göra sitt bästa, eller hur!? Vi spelade hockey bockey eller vad det nu heter. Kul var det i alla fall! Jag, Lollo och Lisa var i samma lag och vi var BÄST! Hehe! Vet ni, jag tog bollen från Enok två gånger ( ;o ), det är skitbra för att vara mig för han går på hockey (; haha. Men vårt lag gjorde inget mål medans det andra gjorde typ hundra ;o så kan det gå! som Lisa brukar säga :b
Imon skulle jag egentligen ha varit med Sofia men hon har varit sjuk så vi ska va på söndag istället! ( : <3
Såg på Let's Dance nyss. Herregud, det är väl ingen stor världsnyhet att Laila Bagge och Niklas Wahlgren är tillsammans!? Måste de prata om det hela tiden, de tycker ju det är jättepinsamt! Det hade jag också tyckt! Dålig stil av alla som pratar om det på TV hela tiden! Sen får ju Laila hur mycket Tv-tid som helst mot de andra! Men det kan ju inte hon rå för men det är dåligt av programmledarna tycker jag! Hon fick stå och prata m.m i ca 7 minuter medans t.ex Carl Jan fick bara 3 minuter! Vem tror ni får mest röster nu liksom!!?
Vill bara säga en sak till; Malin och jag kommer ha roligast i sommar!! :D

Här kommer lite bilder från ishallen! :


Några i klassen spelar "hockey"!


Malin och Fia framför kameran!
Jag skulle se allvarlig ut, men lyckades inte. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar