måndag 9 februari 2009

Born to be Sheeeeeep! Beroende av TV?..


Sofia gick precis hem och nu sitter jag i soffan framför tv:n och bloggar lite :p Vi har fikat och tittat på "Joey"och nu har "Vänner" börjat. När det är reklam ser man att det verkligen finns program för ALLT! Linda Rosing har ett eget program för att hitta kärleken, färjan, gränsbevakarna och nu kommer det något program om chaterresor. Och till exempel inredningsprogram finns det ju tuuusentals av! Räcker det inte bara med ett!? Nyss ringde Sofia på dörren igen och sa att hon hade glömt sin mobil. Den låg bredvid mig i soffan ;o haha , och jag hade inte sett den xD Haha!
Snart börjar det nya 90210-Beverly Hills. Det är skitbra! Fast när jag tänker efter så handlar ju nästan alla serier om samma sak, t.ex The O.C, One Tree Hill, Gossip Girl, Gilmore Girls och nu Beverly Hills. De är inte exakt likadana men har ungefär samma handling; kärleksproblem för de två bästisarna vill ha samma kille, otrohet, vänskap, skola och mycket mer. Jag tycker att det är jätteroligt men alla kanske inte gör det. En del av de har till och med samma producent eller vad det heter! Så om det bara skulle vara ett program om inredning t.ex så skulle kanske det bara vara en "sånn här" serie som jag pratade om. Det hade jag nog inte kunnat leva med! En enda! ;o haha, men tur är att det finns måånga! (:
Jag skriver förhoppningsvis mera ikväll efter Beverly Hills och The Secret Life Of The American Teenager.

Buy guys! <3
Love<3

Älskar <3

1 kommentar:

  1. Hahah heja mig o glömma mobilen xD men tur att jag kom på det precis när jag skulle sätta mig i bilen, så vi inte hann åka xp

    SvaraRadera