torsdag 19 februari 2009

En toppen dag!

Idag har det verkligen varit en toppen dag! Tack alla som har gjort den bra! :)
Många som gratulerade mig i skolan och några som började sjunga till och med :b Hehe! Vi har haft svenska, som inte var så kul, engelska, såg klart på Romeo och Julia och Leonard DiCaprio är sååå snygg asså!, tyska, teknik och matte. Och vet ni, jag fick MVG på mitt matteprov!! :D Jag är jättestolt!!! hihi.
Idag så var jag hos SYV också. Var väldigt intressant. Hon berättade om vad de linjer jag har funderat på innehåller och vad det finns för gymnasieskolor här runt om kring Eksjö. Fick med mig en bok hem som jag kan läsa lite i och så. Funderar antingen på Natur eller Omvårdnad, men det lutar mest år natur tror jag. Men vi får se..
Nu ska jag plugga lite fysik och islam.
Vi hörs mer imorgon! Puss <3

Btw, det känns inget speciellt med att vara 15, så nu vet ni som har frågat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar