måndag 9 februari 2009

Måste sova nu!

Nu har jag sett klart på tv för idag. Tv:n är typ mitt liv, speciellt på kvällarna och loven, hehe! Fast nu i vinter har det inte varit så mycket. Fast den 18 februari börjar ju Grey's Anatomy igen och så har ju One Tree Hill och Gossip Girl börjat ( : Hoppas alla andra roliga program börjar snart, som Desperate Housewives, Ugly Betty, Heroes och många andra ( :

Vill tacka Sofia för en underbar dag! Det måste vi snart göra om <3

Men nu måste jag gå och lägga mig. Jag ska upp rätt så tidigt imon för jag ska iväg och städa på mammas jobb ... Inte det roligaste, men jag tjänar ju pengar iaf ( :

Skulle egentligen städat på hennes jobb i Nässjö på onsdag och torsdag men hennes chef sa att det inte behövdes ;s Där gick jag miste om mycket pengar! ;s



Good night honeys :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar