söndag 8 februari 2009

Huvudvärk!!

Idag vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk! Samma sak var det igår. Jag vet inte varför det blir så men det kanske har något med att jag är förkyld och så.? Nu har jag i alla fall tagit en Treo men den har inte hjälpt så mycket. Hoppas att detta inte kommer att fortsätta!
Medans jag sitter här och skriver är nog Lisa på väg hem till mig (: Vet inte vad vi ska göra riktigt men det ordnar sig, hehe. Vi har alltid sådana problem med att bestämma var vi ska va, haha! Det brukar bli jag som får göra det! ;s haha.
Mamma och jag har bestämt att vi ska åka och shoppa på fredageftermiddag istället för på tisdag. ;s Men jag vet inte om jag kommer att hinna träna handboll så! ;s Om jag har blivit frisk vill säga!
Men nu måste jag sluta, för Lisa kommer alldeles strax!
Puss på er alla så hörs vi senare!! <3

Keep Shining...

2 kommentarer:

  1. sv: heej! :D ja, tekniken var rolig! tack, detsamma din blogg är också jättefin!! :D ha ett bra lov! Kram

    SvaraRadera
  2. haha , ja vi har alltid problem med det, men det ordnade ju sig ;D

    rooligt hade vi(:
    puss <3

    /liisa

    SvaraRadera