torsdag 26 februari 2009

Tråk-rolig vikarie!

Haha, på matten idag hade vi en vikarie som heter Lukas. Han säger inte så mycket och vågar inte säga ifrån riktigt. Så när han väl ska göra det blir det bara att alla skrattar istället och då börjar han skratta också. Julia, Lollo och Lisa gjode egna ansiktislyftningar på matten och det såg väldigt roligt ut! De fick till och med Lukas att göra en :b haha, men jag hade redan gått då. Synd, skulle vilja se! Och för er som vill veta, så ser han ut som Nicolas Cage! (Vet inte hur det stavas..) Så ni känner säkert igen honom om ni honom (;
Vet ni vad vi fick göra på svenskan idag!? Vi fick skriva egna bortförklaringar varför vi kommer för sent till Tomas lektion, lite konstig men rolig uppgift. De skulle vara så roliga som möjligt för han ska utse en vinnare sen! (:
Handbollen gick sådärr idag men jag fick i alla fall inviga min nya mp3 när vi var ute och sprang. Eller rättare sagt så sprang jag, Towe, Tilda och Cissi. Jag och Cissi sprang tillsammans. Så om ni hörde två stycken tjejer som sjöng rätt så högt är det vi som är de skyldiga! Haha!
Nyss så läste jag blondinbellas inlägg om att hon var framme i branäs nu och det fick mig at inse hur mycket jag läääängtar till Sälen! Det är faktiskt "bara" 30 dagar kvar! Jag och Jennifer har alltid så kul i backen! Och jag har lovat mig själv att jag ska åka väggen i år igen! Gjorde det för två år sen för förra året var vi inte i Tandodalen/Hundfjället utan i Tänndalen son ligger uppe i Härjedalen :b Asså, hur kommer jag klara mig att inte vara uppe i Tänndalen i år!?
Men nu orkar ni nog inte läsa mer av vad jag skriver så vi hörs imon!
Puss och godnatt! (Eller snart i alla fall :b) :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar