onsdag 18 februari 2009

Tomorrow is the day!

Imorgon fyller jag år! Jippii! Det ska bli så kul! Men just nu sitter jag och pluggar, känns inte som jag har gjort något annat sen skolan började ;s Vi har Islam prov på onsdag och det är det jag lägger ner mest tid på.. I skolan idag var väl okej. Inget speciellt så, vi hade intresse val, o då har jag syslöjd, musik, en massa noter bara, SO och biologi, Per pratar om sina begrepp hela tiden, hehe. Jag fattar inte så mycket första gången men efter någon lektion gör jag det , men det ordnar sig säkert (:
Eftermiddagen ska tillbringas uppe på rummet med en massa plugg. Lite senare ska jag städa och styrketräna på Wii Fit. Och ikväll börjar Greys Anatomy igen :D
Träningen igår gick bra och så fick jag reda på att vi ska träna mellan halv tio och elva på söndag. Det blir kul. Efter vår träning ska det bli målvaktsträning och då ska jag vara med och hjälpa till at skjuta på målvakterna och så. Trevligt trevligt (:
Men innan jag fortsätter med att plugga nu så ska jag bara säga att Sofias hår blev hur snyyyyyyggt som helst! Hon har tonat det mörkbrunt! Skitsnyggt verkligen!
Vi kanske hörs senare!
Bye nice people! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar