lördag 7 februari 2009

och Melodifestivalen har kört igång igen!

Allvarligt talat så har jag blivit lite trött på melodifestivalen och det är det nog rätt så många som har blivit. Men ändå, så fortsätter vi att titta på det. 3 miljoner av Sveriges befolkning (9 miljoner) satt idag och tittade på första avsnittet av melodifestivalen 2009. Men jag tycker faktiskt att startfältet var rätt så dåligt i år! och det brukar det ju vara också! De ända som var bra var Alcazar, som gick vidare till final (!) (: och så var Marie Serneholt och Jonathan Fagerlund rätt så bra. Och Scotts var rätt så hyfsade. Men jag kan inte förstå hur Caroline af Ugglas kan gå till andra chansen! och hur Marie Sernerholt inte kom med ibland de fem bäst! Jag tycker att de skulle ha bytt plats!!
Men jag hoppas att de andra deltävlingarna blir bättre! Det kommer ju att vara med många bra artister som Måns Zelmerlöv, BWO, EMD och en del andra. <3>
Kvällen har annars bestått av att sitta och prata och "leka" med gulliga Tyra!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hoppas jag får vara med och spela kort senare!! Men jag lovar att jag inte kommer få göra det ;s

Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon! God natt sweethearts! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar