torsdag 26 februari 2009

Ljuslykta av en colaburk!

Sitter i skolan och har teknik. Vi ska börja göra en ljuslykta av en colaburk. Jag tror att jag ska göra min som en blomma eller så ska jag ha tre colaburkar och göra en ljuslykta av. Men det lutar åt det första alternativet. Just nu håller vi på med en utvärdering på skolia men vi som är klara får gå in på vad vi vill medans de andra blir klara, gött liksom! Svenskan var skön, vi gjorde inte så mycket utan bara läste och skrev lite. På engelskan hade vi redovisning om en sak, jag hade om en bok jag tycker är jättebra! Det gick faktiskt bra, eller det tycker jag i alla fall. Kanske pratade lite för fort men vad vet jag? På tyskan håller vi på med våra personliga pronomen och så gjorde vi en utvärdering. Nu måste jag gå, säger Solwieg. Skriver mera ikväll!

PUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar